Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.09.2008 03:57 - За Него
Автор: freakonaleash Категория: Лични дневници   
Прочетен: 526 Коментари: 0 Гласове:
0



Обичам Го... Всеки път, когато не съм с Него, в мене расте празнина, която не може да бъде запълнена от нищо друго, освен Неговото присъствие. И когато Го зърна, тази дупка се превръща в най прекрасното нещо в мен... Излъчва щастие, което изпълва цялото ми тяло. Тогава Той ме целува и аз съм вече друг човек. Не искам да се отлепям от Него до края на вечерта, защото знам, че след раздялата ни ще трябва да чакам с часове до следващата ни среща.
Както се казва, когато съм с Него, чувствам, че чувствам чувството, което никога до сега не съм чувствала... И това ми харесва :) С Него аз съм Най Най... Той е всичко за мен и знам, че аз също съм всичко за Него. И, въпреки че понякога спорим за глупости, се обичаме... Той е най-добрият ми приятел, грижи се за мен, уважава мен и мнението ми, разсмива ме, утешава ме, разбира ме, вразумява ме. Дава ми най-добрите съвети, винаги знае какво да каже, винаги знае как се чувствам и какво искам да направи, търпи ме, иска да е с мен. Той е моята изгубена половинка (колкото и банално да звучи), знае какво обичам да прави, знае къде обичам да ме докосва, знае как да се държи с мен във всяка ситуация. Знае кога да ме остави на спокойствие, винаги може да ме накара да се усмихна, знае как да ме накара да се чувствам добре, винаги се извинява по най-милия начин и ми показва обичта си с най-прекрасните думи и действия. Той ме познава както никой друг. И за това аз Го обичам...


Тагове:   Него,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: freakonaleash
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17761
Постинги: 5
Коментари: 4
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол